Palautukset

Ennakkotilauskäytännöt Ace Market Oy:lle

Ennakkotilauksista veloitamme 50% varausmaksun tuotteen hinnasta. Varausmaksu maksetaan tilauksen yhteydessä, ja loppusumma erääntyy maksettavaksi, kun tuote saapuu Suomeen. On tärkeää huomata, että varausmaksua ei hyvitetä, joten varmista tilauksen sitovuus ennen maksamista.

Palautuskäytännöt

Yksityishenkilöillä on oikeus palauttaa tuotteet 30 vrk sisällä niiden saapumisesta. Palautusoikeus on voimassa myös tuotteita myymälästämme ostettaessa tai noudettaessa. Palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Hyvitämme maksamanne tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan 14 päivän sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille. Oletuksena hyvitämme hinnan tilauksessa käytetyllä maksutavalla. Palauttaessasi tuotteita myymäläämme, hyvitämme hinnan käteisellä tai pankkitilille. Mikäli palautat tuotteita postitse tai Matkahuollolla, täytäthän tilauksen mukana toimitetun palautuslomakkeen. Sinun ei tarvitse kertoa palautuksen syytä. Palauttaminen on ilmaista Suomessa. Muualla Euroopasta asiakas maksaa palauttamisesta koituvat postituskulut. Palautusoikeus ei koske yksilöllisiä tuotteita kuten mittatilausasuja ja kaiverrettuja tuotteita. Palautuksista voitte olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kosmetiikka-, hygienia- ja intiimituotteet:

Palautusoikeus päättyy pakkauksen avaamiseen. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi karvanpoistolaitteet, hiustenhoitolaitteet, suuhygienialaitteet, kasvomaskit, pölynimurit, pesurit, alkometrit, kuulokkeet ja handsfree-laitteet sekä patjat, peitot ja tyynyt.

Elintarvikkeet:

Elintarvikkeilla ei ole lainkaan palautusoikeutta.

Vaatteet ja kengät:

Kenkiä ja vaatteita voi sovittaa, hygieniasyistä älä sovita vaatteita tai kenkiä paljaalle iholle. Kenkien sovitus sisätiloissa pehmeällä ja puhtaalla alustalla, esimerkiksi maton päällä. Sovitetuissa tuotteissa ei saa olla likaa, tahroja tai eläimen karvoja (allergiariski).

Virhe tuotteessa:

Jos tuotteessa on valmistusvirhe, täytä paketin mukana saamasi palautuskaavake. Valitse kaavakkeesta, haluatko uuden tuotteen rikkinäisen tilalle vai rahat takaisin. Missään tapauksessa virheellisestä tuotteesta ei koidu sinulle kuluja. Voit myös tuoda virheellisen tuotteen myymäläämme, mutta otathan siinä tapauksessa ensin yhteyttä, jotta ehdimme ensin tilata ehjän vaihtotuotteen.

Huomio: Emme ole vastuussa kuljetusyhtiön viivästyksistä.